PIC CARLIT, 23.05.2010

Diumenge dia 23 de Maig, ens llevem a les 7'00, per anar rumb a El LLac de les Bullosses, per fer l'ascensió al Pic Carlit.

Som 5, L'Isra, la Montse, l'Ivan, la Laura (nova incorporació) i la Núria. Un cop allà, ens preparem; aigua, ganyips i fins i tot un meló que portarà l'Isra per quan estem al cim!.

La pujada al inici és suau, sense gaires complicacions. Anem fent alguna paradeta, per picar quelcom, per fotos...

Sabem que la méteo pot canviar cap al migdia, i de ser un dia sense cap núvol a les 12'00 ja veiem que la cosa si que canviarà.

Quan ja estem a la falda del cim, la neu és fa més evident. No creiem que ens haguem de possar grampons ni fer servir el piolet, però nosaltres ho duem per si de cas.

Just a l'inici de la grimpada, ens dividim en dos grups, l'Isra i la Montse decideixen pujar per una canal directa al cim amb neu humida, la resta optem per la grimpada.

Ja arrivant al cim prop de les 15'00, el cel es tapa, i començem a escoltar tronades....

Fem cim a les 15'30..i corre cuita ens fem la foto pertinent, mejem les gominoles de la triomfada i avall.

Crec que ha estat el cop que més ràpid hem baixat d'un cim, en mitja hora ja estavem avall....

La pluja apareix, però amb sort de no enganxar la tormenta de ple.

Un cop tornem a estar pels llacs de baix, el dia remunta i el sol torna a sortir, tots els núvols desaareixen i decidim després de tant còrrer, que és moment de mejar l'entrepà i el meló tant esperat.

Contents, anem a cap al refugi a fer una cerveseta. Mentres esperem l'Ivan i l'Isra que per confusió estàvem en un altre lloc. Ens retrobem a l'hora, ells delcaços amb les botes mullades com si res...

Un día molt complert! Gràcies a tots!.