Tardor variada

L' Albert ens envia crònica i fotos d'algunes de les activitats que ha fet darrerament. No ha tingut massa sort aquesta tardor, i ha hagut d'anul·lar les dues sortides oficials de vocal que havia programat, per culpa del mal temps. Però queden muntanyes i dies!

Tenim fotos de l' Octubre, del Novembre a Montserrat i Cadí, amb crònica, i del Desembre fent pràctiques de glaç. I entre tots, hi endevinem, si no anem errats, els amics Javi, Andrea, Eli, Sebastien, Patricia, i la Laura que feia una de les fotos.

Després de molts plans i contraplans i un parell de baixes, finalment marxàvem dissabte al matí en Javi i jo cap a Montserrat per tal d´anar a la zona de "gorros" a fer alguna via.
Finalment i degut a un malentès amb les indicacions per accedir a Montserrat ( estava la carretera tallada a causa d´un despreniment) vam acabar a la regió d´agulles i sense ressenyes. Així doncs vam donar una volta per allà i vam preguntar uns escaladors que ens van suggerir una via. Es tractava de l Aresta Brucs a la Savina Petita.
Com que vam acabar relativament ràpid vam decidir de buscar-ne una altra i ens vam dirigir cap un pedrot que semblava escalable, i així va ser que sense saber-ho vam fer una alta aresta Brucs però aquest cop a la Miranda de les Bohigues això sí, el primer llarg el vam fer per una altra via, la Daniel.
Un cop acabada l´escalada agafem la furgo i cap al Cadí. Intentem pujar a Prat d´Aguiló però la pista està nevada, tirem un tros, però es fa impracticable, i ja anem tard i no volem aventures,així doncs cap a Estana. Parada i fonda a Cal Basté per menjar alguna cosa i decidir que fem l´endemà,mirem i remirem ressenyes fins que trobem una que sembla interessant : la canal de Ponent al Serrat del Ticó, demanem paper i llapis per copiar-la però tenen escànner i ens estalviem la feina. Al dia següent una aproximació força dura (queda bastant a la dreta de la Sàbat), les màximes dificultats es concentren al principi, i costa una mica d´assegurar, combina passos encaixonats amb paret oberta, cosa que li dona un gran ambient i poc a poc van decreixent les dificultats fins a la sortida.
Finalment sortim per dalt i baixada per la Canal del Cristall. En resum un capde un xic improvisat però amb molta activitat.