CRESTA DEL CATAPERDÍS 2804m, Ordino. Andorra. 28-05-2012

Després de l'encontre grupal al Refugi Lluís Estasen, ens vam dirigir cap Andorra, en concret a Ordino amb l'objectiu de fer la Cresta del Cataperdís. Vam quedar a les 9'30am a les pistes d''Ordino Arcalís, no estem sols, hi han 4 o 5 autocars de Holandesos jubilats!!!..
Finalment ens reunim, som la Juana, en Miquel, l'Ivan i jo (Núria).
L'aproximació és curta, i ens sopren força l'acumulació encara de la neu que hi ha.
La méteo la tenim mig canviant, ja que s'esperen pluges al migdia. Anem veiem tots els núvols agafant posicions..
Ja a peu de cresta, ens encordem, no per la dificultat original, si nó per qué agafem camí alternatiu per fer-ho més divertit, i grimpar una paret amb una esquerda entretinguda per tots!.
Anem progressant, en Miquel i la Juana porten un ritme més ràpid que nosaltres. L'Ivan i jo ens hem d'espavilar   a progressar en potència i mica ne mica anem guanyant velocitat..
La cresta et fa pujar i baixar varies vegades, fins que finalment ja encares cap al cim. Passos de IV i potser l'inici de IV+ molt disfrutona i poc exposada en general. Roca bona, aixó sí, tots ens vam renorvar la pell dels dits..jeejejej...
Fem cim a les 17'00h, entrepnas, pica pica vari de la trionfada i cap avall hi falta gent. Uns trons propers ens alerten que no val a badar...
La baixada la fem en 1hora, i encara ens queda temps per fer quatre recordatoris d'encordaments i reunions.

Marxem cap a Ordino sense deixar de fer la "paradeta obligada de la cervesseta"....Un dia molt complet amb molt bon ambient!